Du minns säkert att vi i våras skickade ut frågan hur vi borde förbättra vår kundwebb. Vi har lyssnat på feedbacken och är nu klara att lansera den första uppdateringen. För att omställningen ska bli så smidig som möjligt så börjar vi med det som ni tyckte var viktigast och jobbar oss genom listan under hösten. Följande är nytt:

  • Tumnaglar på produkterna
    Det som allra flest ville ha var tumnaglar på produkterna. Sagt och gjort! Nu ser du en liten bild vid varje artikel, vilket gör det lättare att se vad det är du beställer. Ni ville också se möjliga ersättningsvaror men det blev lite svårt att få till båda dessa funktioner samtidigt så det kommer senare.
  • Närmaste leveranstillfälle förvalt
    Det ska vara så enkelt som möjligt att lägga order. Därför väljs nu närmsta tillgängliga leveransdatum automatiskt. Vill du ha ett senare levererasdatum så väljer du fritt från listan.
  • Renare vy som gör det lättare för dig
    Vi har lagt stort fokus på att städa upp din vy. Det är nu lättare att se vilka produkter som ligger i din varukorg och vad som finns tillgängligt. Du hittar också snabbinmatningsfunktionen i en egen flik.
  • Se din totalsumma hela tiden
    För att du inte ska behöva gå tillbaka och justera din order så att den bättre passar din budget har vi lagt en sidfot som hela tiden visar beloppet din order ligger på.

arla-kundcenter-orderflode-uppdatering.jpg

 

Fler uppdateringar kommer

Vi hoppas att du blir lika nöjd med dessa uppdateringar som vi är. Det hade inte varit möjligt utan den fantastiska feedbacken vi fått från er så stort tack för det! Nu jobbar vi vidare med fler förbättringar och vi tar gärna emot mer input, vilken du skickar till kundcenter@arlafoods.com.

Håll ögonen öppna för mer information här på webben!