Här uppdaterar vi löpande om nya funktioner och ändringar på Kundportalen.
På vår kundsupportsida för företagskunder hittar du ett komplett utbildningsmaterial, inklusive snabbguider och utbildningsfilmer.
Du får nu sökförslag så snart du börjat skriva i sökfältet. Sök på varumärke, namn, volym, vikt eller annat som ingår i produktnamnet. Det går också bra att söka på t ex "hink" om du vill se alla våra hinkprodukter.

Vi har uppdaterat vyn för leveranser och serviceorder!
Från startsidan, klicka på "Leveranser och serviceorder". Här ser du dina leveransdagar, leveranstider och orderstopptid. Här kan du även avboka serviceorder för önskad leveransdag.

Tidigare har du kunnat se artiklar som helt bristat på ordern och hur de har ersatts med ersättningsartikel. Nu finns även denna markering för delbrister som visar hur mycket av den beställda artikeln som bristar och vad den ersatts av!
Detta gäller alltså endast för dig som har ersättningsartiklar upplagt.
Klicka HÄR om du vill läsa mer om och önska ersättningsartikel.

Vi har tidigare haft ett problem där bifogandet av bilder till reklamationer kunde misslyckas på grund av att maxkapaciteten på 10 MB överskreds. Detta ledde till svårigheter med att skicka in reklamationen.
Vi är glada att meddela att vi nu har utökat filstorleksgränsen. Framöver ska du inte uppleva några problem med att bifoga bilder till din reklamation.
Tack för ditt tålamod och förståelse!
Nu visas dina DEALS order med en egen ikon på första sidan!

Vi har genomfört en uppdatering av sidan för produktfakta, för att visa bättre information och matcha med formatet på Kund.arla.se. När du lägger din order och önskar att se mer information, klicka på artikelns namn för att komma till nedan sida med produktfakta!

En ny avisering finns nu bland dina inställningar kopplat till bilens automatiska GPS-positionering. Förutsatt att de bilar som levererar till er har GPS, (Dagens beräknade leveranstid på förstasidan) kan ni nu få ett automatiskt email för varje timmes försening utifrån registrerad leveranstid. Du hanterar dina aviseringar under Mina sidor -> Inställningar -> Aviseringar

Nu kan du hitta vissa Certifikat inne i din inkorg. Vi kommer att ladda upp dem löpande. Saknar du ett visst certifikat, kontakta Kundcenter!
