Kontakta oss

Kundsupport för våra företagskunder. Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig! Är du privatperson/konsument? Kontakta oss på arla.se/kontakt 

Vi hänvisar er att beställa om varorna till nästa leveranstillfälle och göra er reklamation direkt på kundportalen.

Reklamera här
För er som redan använder Arlas nya E-handel: Reklamera här

Saknar ni en hel sortren* bur kan vår transportavdelning efterlysa denna, fyll i uppgifterna nedan så återkommer vi med ett svar inom kort.

Saknar ni en bur med flera artiklar ber vi dig att kontakta vårt kundcenter på 0775-771177. 

* Hela buren innehåller samma artikel. 

Vi hänvisar er att beställa om varorna till nästa leveranstillfälle och göra er reklamation direkt på kundportalen.

Reklamera här
För er som redan använder Arlas nya E-handel: Reklamera här

Saknar ni en hel sortren* bur kan vår transportavdelning efterlysa denna, fyll i uppgifterna nedan så återkommer vi med ett svar inom kort.

Saknar ni en bur med flera artiklar ber vi dig att kontakta vårt kundcenter på 0775-771177. 

* Hela buren innehåller samma artikel. 

  • När du fått en produkt istället för den beställda, reklamera produkten du inte fick för att bli krediterad. 
  • Ange sedan det du fått istället, eller för mycket av, och om du vill behålla varan. 
  • Om du fått en väldigt stor mängd fel på din leverans, kontakta vårt kundcenter på 0775-771177 så hjälper vi dig.

    Reklamationen måste rapporteras senast 2 arbetsdagar från leverans

Reklamera här
För er som redan använder Arlas nya E-handel: Reklamera här

Har ni fått en hel sortren bur kan vår transportavdelning hantera denna, fyll i uppgifterna nedan så återkommer vi med ett svar inom kort.

  • När du fått en produkt istället för den beställda, reklamera produkten du inte fick för att bli krediterad. 
  • Ange sedan det du fått istället, eller för mycket av, och om du vill behålla varan. 
  • Om du fått en väldigt stor mängd fel på din leverans, kontakta vårt kundcenter på 0775-771177 så hjälper vi dig.

    Reklamationen måste rapporteras senast 2 arbetsdagar från leverans

Reklamera här
För er som redan använder Arlas nya E-handel: Reklamera här

Har ni fått en hel sortren bur kan vår transportavdelning hantera denna, fyll i uppgifterna nedan så återkommer vi med ett svar inom kort.

På Kundportalen kan ni justera er order ända fram till stopptiden.

Till Mina sidor
För er som redan använder Arlas nya E-handel: Till Mina sidor

På Kundportalen kan ni justera er order ända fram till stopptiden.

Till Mina sidor
För er som redan använder Arlas nya E-handel: Till Mina sidor

Använd Kundportalens Mina sidor eller Orderhistorik för att kontrollera er order.

Till Mina sidor
För er som redan använder Arlas nya E-handel: Till Mina sidor

Använd Kundportalens Mina sidor eller Orderhistorik för att kontrollera er order.

Till Mina sidor
För er som redan använder Arlas nya E-handel: Till Mina sidor

Önskar du beställa nya frontbilder till din Milkbar? Klicka här

Vid övriga frågor, kontakta oss via formuläret nedan:

Önskar du beställa nya frontbilder till din Milkbar? Klicka här

Vid övriga frågor, kontakta oss via formuläret nedan:

Arla står endast för returer där behovet till retur är orsakat av Arla

Arla står endast för returer där behovet till retur är orsakat av Arla

Jag behåller artikeln