Serviceorder – om din order saknas

Vi erbjuder serviceorder om din ordinarie order saknas – en garanti för leverans. Serviceorder finns i två olika varianter, serviceorder hel eller del. 

Vi erbjuder serviceorder om din ordinarie order saknas

 

Serviceorder hel

  • Inköp under storhelger kan exkluderas från statistiken.
  • Artikeln måste ha beställts vid senaste leveransdagen – motsvarande veckodag.
  • Innehållet baseras på de senaste 8 aktuella leveransdagarna (med reservation för storhelger).
  • Antal per artikelnummer räknas fram genom en kombination av medianvärde och snittvärde. Därmed begränsas effekten av kampanj eller enstaka köp.

Serviceorder del

  • Beräkning sker på samma sätt som för serviceorder hel men innehåller endast artiklar till och med 20 dagars framstämpling och i följande produktgrupper:
  1. Arla Köket Creme Fraiche 34% naturell       
  2. Arla Köket Vispgrädde 36%         
  3. Arla Ko och Arla Köket Gräddfil
  4. Arla Ko Naturell yoghurt och vanilj
  5. Arla Ko Laktosfri mjölkdryck

 

Kundcenter

Kundkontakt via e-post
Kontakta oss via kontaktformuläret nedan, vi svarar senast inom en arbetsdag.

Kundcenter har öppet: 
Mån-fre: 07.00-17.00
Lör, sön samt röd dag: 08.00-17.00

0775-77 11 77

Konsumentfrågor/privatperson?
Arla Forum har öppet mån-fre 13.00-16.00
Kontakta oss

020-99 66 99

Läs vanliga frågor och svar här.

Dina kontaktuppgifter

Till toppen