Jag har beställt en artikel men fått en annan levererad, hur gör jag nu?

Om du har fått en annan artikel än det som står på följesedeln så skriver du en reklamation på den saknade varan samt ställer fram den felaktiga för retur, chauffören tar med sig varan tillbaka vid nästa leveranstillfälle. Har du blivit debiterad för en artikel som du inte känner igen att du har beställt så behöver du ringa till Kundcenter och stämma av innan du reklamerar.
För mer information om hur du går tillväga vid returer- se sidan 'Guide till returer'.

Kundcenter

Kontakta oss via kontaktformuläret nedan, vi svarar senast inom en arbetsdag.

Kundcenter har öppet: 
Mån-fre: 07.00-17.00
Lör, sön samt röd dag: 08.00-17.00

Vi på Arla svarar gärna på dina frågor.

0775-77 11 77

Läs vanliga frågor och svar här.

Dina kontaktuppgifter

Till toppen