Fördelar med Arlas kundwebb

Här är 6 fördelar med Arlas kundwebb

Som Arla-kund finns det flera anledningar till att använda sig av vår portal. Här listar vi några av de vikigaste fördelarna.

Produktnyheter före alla andra

1. Produktnyheter före alla andra

Arla presenterar nya produkter tre gånger per år. På Kundportalen visar vi upp bilder på de nya produkterna fem veckor innan lansering.

2. Effektiv orderläggning

På Kundportalen kan du lägga din order redan 6 veckor innan leveransdagen och du kan även se ditt leveransschema tidigare.

3. Längre stopptid

En av fördelarna med att lägga din order via Kundportalen är att du har extra lång orderstopptid.

4. Enkelt att ta del av viktig information

Via Kundportalen skickar vi ut information som berör dig, till exempel leveransförseningar, produktionsstörningar och helginformation.

5. Enkel orderöversikt

Du kan se artikelnumret, priset och förpackningstypen på produkten. Det går även att skriva in en referens på order samt se vikt och summa.

6. Har du en favoritorder som du brukar beställa?

Testa då vår beställningslista! Du sparar enkelt ner din order så att du inte behöver knappa den flera gånger.

Kundcenter

Kundkontakt via e-post
Kontakta oss via kontaktformuläret nedan, vi svarar senast inom en arbetsdag.

Kundcenter har öppet: 
Mån-fre: 07.00-17.00
Lör, sön samt röd dag: 08.00-17.00

0775-77 11 77

Konsumentfrågor/privatperson?
Arla Forum har öppet mån-fre 13.00-16.00


020-99 66 99

Läs vanliga frågor och svar här.

Dina kontaktuppgifter

Till toppen